خوش خیال نباش

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

خوش خیال نباش

 

 

حالا کـه رفتــــــــه ای دلـــــــم برای تو بیــــــشتر از خـــــــودم می سوزد

فـــکر میـــــــکنی کسی به اندازه ی من دوســـــتتتت خواهد داشتــــــ ؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت22:14---30 تير 1392
خاطراتت صف کشیده اند !

یکی پس از دیگری ...

حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !!

و من ...

فرار می کنم

از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که ...

خیلی دوستش دارم خیلی !!!


kati
ساعت23:58---20 تير 1392
رسيدم به پايان ...
پايان انتظار ... انتظاری پر از اميد ... انتظاری شيرين ...
اما ...
پايانی تلخ ...!
اينجا پايان است ...
پايان رفتن ...
جاده تمام شده است ...
بن بستی برای هميشه ...!
کاش هنوز می شد رفت ...
جاده می خواهم ...
جاده ای بی انتها ...
حتی تاريک ...!



وب زيبايی داری ... خوشحال ميشم با هم تبادل لينک کنيم ...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,ساعت 23:24 توسط farnaz |